Thursday, March 15, 2012

awak :'(

heyy , entry aku hari ni adalah luahan hati aku yang aku x tau nk cite kat sape  :( aku sayang kan dia ( muhd syahir ali akbar ) aku tengok lately ni kite org happy cgt :') semalam aku jumpe dia n dia wat aku happy sgt , happy yg aku x tau nk describe mcm mne :) tadi pun dia dtg uma atok aku sebab nk jumpe aku , tp aku x tau kenape bile aku tengok hp dia , ade gamba budak uhh :'( kau kate kau da x nk contact dia tp knape still ade gamba n mcg dia :'( aku berubah sebab aku sayang kau n sebab aku tak nak ade org lain yg muncul dlm hidup kau lg selain aku , aku terlalu sayang kan kau , aku takot nk hilang kau sebab aku tau aku x kuat bile aku hilang kau , kau dah janji nk setia ngan aku p ? :'( aku terlalu sayang sangat sangat sangat kat kau MUHD SYAHIR ALI AKBAR !

No comments:

Post a Comment